Akik követik a blogomat azok tudják, hogy nagy részben Mercikről írok, de az elkövetkezendő posztjaim nagy kerékvágásba kerülnek.
Amiről a mai posztban szó lesz az nem más mint a Mercedes és a Brabus tuning cég által kifejlesztett E500 W124 6.5 Brabus. Az utolsó szám a lökettérfogatra utal, vagyis 5 liter, a gyári motorblokk ennyit engedett meg.
Teljesítménye 326 lóerő
Futóművét Mercedes közösen fejlesztette ki a Porschéval
A W124-es sorozat legerősebb motorja 5.0 literes V8-as 480Nm nyomatékú volt, amit 1992-93-ban 320, 1994-95-ben 326 lóerős teljesítménnyel szereltek, az előbb 500E majd később E500 elnevezésű sportlimuzinokba.
Az E modellek nagyszerűségét a hihetetlen teljesítmény mellett a minőségi Porsche futómű koronázta meg. Magát az autót kézzel építették a sportkocsigyártó zuffenhauseni Rossle-Bau gyárában.
Néhány példányra a Brabus is rátette a kezét és egy kis finom hangolással 6.5 literre bővítették a V8-as hengerűrtartalmát.
A Brabus 6.5 névre keresztelt szörnyeteg 5,2 másodperc alatt volt 100-on, végsebessége pedig 285km/h-ra nőtt.
Röviden tömören ennyi az autó élettörténete, lássuk a szörnyet.
Ez a Merci is, mint sok másik Márki Barátomtól származik, ma is csak köszönni tudom neki ezt a modellt, a legjobb vétel volt amit valaha csináltam.
Gyönyörű vonalvezetés, krómozás, sőt nézzétek meg közelebbről az első lámpát..
A lámpa foncsorozása is tökéletesen kivehető, a lámpa törlőlapátot meg sem említem az Ottonál ez alap..
Próbáltam a lehető legjobb pozíciókban fotózni a modellt, de hiába, élőben teljesen más.. Egyszerűen csodálatos.
Az oldalvonalak hibátlanok, a Brabus felnik pedig hihetetlenül gyönyörűek.
Az autón több helyen is feltűnik hogy mivel is van dolgunk például a díszlécen a Powered by Brabus felirat, vagy a felnin a Brabus felirat, a felni kupakon és még a fékbetéten is.
A beltér is gyönyörű, sajnos nem látszik de a padlószőnyegben is ott van a Brabus felirat, épp ahogy a fejtámlákban a nagy B betű ami szintén a Brabusra utal.
A hátuljáról is néhány fotó
Gyönyörűen kidolgozott műszerfal, középkonzol, faberakás és még sorolhatnám..
Ennyi lett volna ez a posztom, elnézéseteket kérem, hogy ilyen későn tudtam megírni de mostanában lefoglal a sok tennivaló de ígérem hamarosan újra jönnek a posztok.
Szóval aki tudja az mindenképpen szerezze be ezt a modellt, nem mondom hogy egyszerű lesz mert kis szériaszámban gyártott modell de aki tényleg olyan Mercedes fanatikus mint én annak bátran ajánlom.
Köszönöm hogy benéztél.