1/18 ModelCarLife

1/18 ModelCarLife

A Magabiztos Stílus - Mercedes Benz C63 AMG Coupé Black Series (1/18 GT Spirit)

2020. március 12. - ModellDealer

A Mercedes Benz W204 C-Class a W203 utódja volt, és ezt követte 2014-ben a jelenlegi C osztály, vagyis a W205.A W204 gyártási évei:

mercedes-benz_c63_amg_coupe_black-series_12_04.jpg

Négy ajtós változatát 2007-2014

Coupé változatát 2011-2015-ig gyártották

A legtöbb C Merci RWD (Rear Wheel Drive) vagyis hátsókerék hajtású, de természetesen 4Matic ( AWD, 4 kerékhajtás) is létezik.

Egy kis érdekesség:

Az Egyesült Államokban szinte az összes példány 4Matic.

Motor paletta:

C200 Kompressor, C280, C350, C220 CDi, C320 CDi, a C180 CDi kompressor, C230 és C200 CDi, 2007 augusztusában volt elérhető

:A W204 rettentő nagy sikert aratott, ez volt a második legtöbbet eladott autó Kanadában, és az Egyesült Államokban a BMW 3-as E90 után.

A C63 AMG

Rendkívül kiemelkedik az előbb emlegetett középkategóriás modellek közül, a Mercedes tuningcége bizony nem aprózta el a dolgot, 6208 köbcentis motorjukat belerakták a C orrába. A V8-as AMG erőmű 457 lóerőt és 600 Nm forgatónyomatékot ad le a kerekeknek.

Egyszerre csodálatos és félelmetes amit ez az autó művel a maga kis 1,7 tonnájával, padlógázra az ülésbe présel és szinte rakéta módjára lő ki, majd eszeveszett vágtába kezd és egy pillanat alatt 100-on van, és mindegy milyen erővel lépünk oda, Ő azonnal eszeveszett erővel reagál és bődületes nyomatékot ad le. Ebből kifolyólag a végsebesség elérése számára nem jelent akadályt

A hétfokozatú automata váltó méltó partnere a motornak, manuális áttételben 50 százalékkal jobban adja le az erőt.

A korábbi modellekkel ellentétben, ennél a modellnél a vezérelhetőségre nagyon odafigyeltek a német mérnökök, a C63 AMG ezen a téren is ellenkezik a legjobbakkal. Keményre hangolt futóművével remekül helytáll hegyi szerpentinen és versenypályán is. Kanyarokban úgy kapaszkodik az aszfaltba mintha fizetnének érte, elképesztő.

Elöl 360 mm átmérőjű féktárcsák és hatdugattyús nyergek, hátul 330 mm-es tárcsák és négydugattyús nyergek lassítják az autót. A C63 AMG nagy sebességtől úgy képes megállni, mintha satuba fogták volna!

És ami miatt ma itt vagyunk:

img_9425.JPG

Igazából ez volt az első GT Spirit amit a kezembe fogtam, mielőtt megjött kicsit elfogult voltam de megmondom őszintén a valaha volt legszebb resin amit valaha láttam.

img_9448.JPG

Makulátlan krómozás, gyönyörű illesztések, szoknyák, emblémák, lámpák körüli élek kiemelése és azoknak gyönyörű kidolgozása.

img_9427.JPG

img_9428.JPG

Itt látható az oldalsó kopolytú, a fotómaratott 6.3-as öblös V8-as motor felirata és persze a 19 Colos AMG felni. Mint látható gyönyörűen kidolgozott, a hűtés, fékbetéten AMG felirat ugyanígy a felni részélén látható.

img_9430.JPG

A beltérre igencsak sokat adtak, itt legfőképp a középkonzolra gondolok, mert a GT Spirit nem sima matricával oldja meg a kis kezelőfületeket, ezalatt értem a gombokat és a kapcsolókat, és még ami szembetűnően sokat dob a modellen az a piros biztonsági öv.

img_9434.JPG

img_9439.JPG

Itt sincs okom panaszra, krómozás, fotómaratott feliratok itt is, gyönyörűen kidolgozott AMG kipufogórendszer.

img_9444.JPG

img_9447.JPG

img_9446.JPG

Itt tökéletesen látható a középkonzol kezelőfelülete, nagyon szép.

Ennyi lett volna ez a kis poszt, elnézést ha kicsit hosszúra sikeredett de az az egyik olyan Merci ami számomra nagyon sokat jelent, nehéz lenne pár mondatban kifejteni, hogy ez pontosan miért is van így.

Köszönöm hogy benéztél

A bejegyzés trackback címe:

https://modelautoworldbysteven.blog.hu/api/trackback/id/tr4515517048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása