A Mercedes Benz 300SL (Gullwing) 1954-1957 között gyártották. A befejezést követően (1957) 17 év után az AMG gyártásba kezdett. A német mérnökök először egy 6,3 literes V8-ast próbáltak belerakni de mivel az túl nagy volt így kénytelenek voltak egy 4,5 literes V8-as 285 lóerőre felfúrt motort berakni. Ezen kívül még rengeteg külső és belső módosítást kapott, végül a vörös Gullwing lett ebben az időben a legdrágább autó Németországban.
A megálmodója Friedrich Karl Flick.
Ez a ritka Stuttgarti álom mint kiderült az OttoMobile gyártotta. Mint azt megszokhattuk a kidolgozása gyönyörű.
Mint azt leírtam, ez az autó, vagyis az igazi 1974-ben készült, valljuk be akkoriban egy ilyen tuning nem semmi volt, itt többek között a szín összeállításra és az első szoknyára gondolok.
Nem tudom miért, de az Ottonál a lámpák mindig megfognak, gyönyörűen kidolgozzák őket.
Oldal vonalai egyszerűen tökéletesek, igazán eltalálta az AMG ezt a tuningot, nem vitték túlzásba szép sárvédő szélesítések, fekete kopoltyúk, kilincsek, ablakkeretek és persze az elmaradhatatlan bukókeret.
Barokk felni is nagyon passzol az autó stílusához.
Beltér modernizálva lett egy kicsit mint az látható.
A hátsó lökhárító lekerült, helyette ütközők maradtak.
A beltérnek igazán AMG feelingje van, lásd a kormányt a fekete bőrt, kilóméteróra egységet.
Összességében:
Mindenkinek ajánlom ezt a modellt aki szereti az Ottot
Aki megszállott Mercedes rajongó
És aki szereti a ritkaságokat
Köszönöm hogy elolvastad, ha kíváncsi vagy a következő posztomra akkor kövesd Facebook oldalamat és a blogomat.