1/18 ModelCarLife

1/18 ModelCarLife

Kicsi a bors, de erős! - 1985 Fiat Uno Turbo i.e. (1/18 Laudoracing-Models)

2023. április 05. - ModellDealer


A szóban forgó modell egy Fiat Uno Turbo i.e három ajtós, ferdehátú kiadás.
A Hajtásáról egy 1,3 literes, soros négyhengeres, üzemanyag-befecskendezéses turbómotor gondoskodik, ami az első kerekekre összesen 105 lóerőt és 147Nm-t szabadít.8,9 másodperc alatt van 100-on.

1985 Áprilisában bemutatott Turbo követte az akkori márkák példáját és fejlesztéseket hajtott végre a kis Fiaton, mint például 
- alacsonyabb és továbbfejlesztett felfüggesztési beállítás
- valamint teljesítményorientáltabb fékek

További érdekesség(ek);
Az utastérben ez a bájos olasz ferdehátú a megfelelő Missoni halszálkás szövettel rendelkezik az ülések közepén és az ajtókárpitokon, valamint élénk vörös szőnyeggel van borítva a lábtér.

Fiat Uno Turbo i.e. 1 3

3644mm hosszú
1560mm széles
1370mm magas

A modell:

Kezdjük ott, hogy nagyon nagy meglepetés fogadott mikor magát a modell dobozát megláttam.

20220921_111405.jpg

Ez nem egy szokványos modell és a doboz sem az. Inkább az AutoArt Millenium szokta ennyire "túlzásba" vinni az autóról és a modellről alkotott képet. Itt magáról az autóról kapunk rögtön egy festői képet továbbá különböző infókat találunk, természetesen az évszám nagyban látható, mégiscsak tudjuk miről van szó.

És jöjjön a full house, kibontáskor.

20220921_105943.jpg

A modell parádés, az nem kérdés de a csomagolás számomra felér egy pezsgőbontással de komolyan! Kemény hungarocell és végre nem az a porhanyós anyag amit az Otto alkalmaz minden modellnél. Itt nem úgy van, mint szintén az Ottonál, hogy be van tekerve papírba és úgy van belehúzva nylonba. Ennél alul kapott 1-2 réteg finom papírt és a tetejére is raktak mikor felnyitjuk. Ja igen, és alul csavarok tartják. Na akkor csapjunk bele a lecsóba!

Remélem tetszik Nektek ez a vörös háttér, gondoltam mivel egy vérbeli Olasz autóról írok, így ez a háttér dukál.
Tekintettel arra, hogy ez az első Laudoracing modellem lenyűgözött. Mondanám, hogy olyan, mint az OttOmobile de mégis valahogy más az anyaghasználat, de jó értelemben. Kicsit magasabb minőséget használnak én úgy gondolom. Érződik magán a modell tapintásán, részletein és a súlyán.img_8930.JPGEzzel természetesen az Ottot nyugodtan egy napon említhetjük a Laudoval, sőt, - de ha egyszer valakinek szerencséje lesz a gyártótól venni egy modellt, akkor lesz összehasonlítási alap. Talán ezért is és azért is drágábbak mert ritka példányokat adnak ki.

A jobboldali ködlámpa egy picit eláll ami számomra észrevehetetlen, de ez kb minden gyártónak felróható valamilyen esztétikai 'hiba' formájában, legyen bármiről szó. De nézzétek meg a lámpák foncsorázását, a kis feliratot a hűtőmaszk jobb alsó sarkában, a FIAT jelet és még az eredeti régi Olasz rendszámtábla is a legkisebb részletekig stimmel.
Ja és igen, az igazán hozzáértők jól tudják, hogy mivel első szériás így egy darab visszapillantóval adták ki az autót, - természetesen a vezetőoldalon.

uno3.jpg

Mivel új hátteret alkalmaztam és ezentúl is szeretnék különböző formákban, és színekben így a világítást még variálnom kell.
A beltér nagyon impozáns lett, úgy látom semmi sem nyomtatott matrica, hanem ki vannak dolgozva a feliratok, a kapcsolók. stb.

img_9092.JPG

Diszkréten elhelyezkedtek itt is a hozzávalók. Akkoriban jellemző hátsó ablak, finom ablaktörlőlapát a gumival, két darab felirat mindkét oldalon, rendszám, csomagtérajtó kilincs, és a kipufogó.

uno2.jpg
Azoknak ajánlanám ezt a modellt akik megszállottak, akik szeretik a régi autókat és a Fiatokat egy ízben az Olaszokat. Eltekintve a kissé magas ártól nagyon megéri ezt a modellt megvenni. 
Köszönöm, hogy elolvastad és hogy megosztod. Ha további tartalmakat szeretnél látni ezen az oldalon, akkor kövesd a Facebook oldalamat és a blogomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://modelautoworldbysteven.blog.hu/api/trackback/id/tr3818095380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása