1/18 ModelCarLife

1/18 ModelCarLife

Ringo Starr - Mercedes Benz 190E 2.3 AMG - 1/18 OttoMobile

2020. május 17. - ModellDealer

Listen to Ringo Starr and Paul McCartney's New 'Grow Old With Me'

A Beatles, balról a második Ringo Starr

A W201 vagy ismertebb nevén a 190E Mercedesből összesen 1,874,668 darabot készítettek belőle 1982 szeptember és 1993 április között, rengetegen vásárolták őket, igen kelendő autó volt, hírességek is örömmel vették őket, például: Ringo Starr és Nicolas Cage birtokában is volt egy 190-es:

cmygpe5weaated.jpgRingo Starr - Mercedes Benz 190E 2.3 AMG
cmygpfcweaaoilg.jpgRingo Starr - Mercedes Benz 190E 2.3 AMG


Nicolas Cage - Mercedes Benz 190E 2.3

Viszont akadt néhány olyan darab amiről sokan nem is tudnak, ez például a mai cikkben szereplő 190E 2.3 AMG.

Amikor Ringo Starr a Beatles dobosa volt, megvásárolta 1984-ben a sima 2 literes motorral, Starr átalakíttatta, egyedi AMG Baby Benz spoilert, AMG (Penta) felniket, sport kormányt, sport kipufogót és egy 2.3 literes motort rakatott az autóba.
Mai napig a Mercedes múzeumban áll ez az egyetlen 190E 2.3 AMG

A 190E iránti szeretetem talán születésemre vezethető vissza, mivel édesapám egy ilyennel vitt haza.
Mivel kicsit több mint egy évvel ezelőtt megvettem az Otto által kiadott EVO I-et amiről korábban is írtam, és a Brabus 3.6-ot így ezt sem hagyhattam volna ki, barátom írta hogy kiadja az Otto akkor már tudtam hogy ez az autó nálam fog kikötni. 
Sokan kérdezik tőlem hogy mégis miért gyűjtök én műgyanta (Resin) modelleket. A válaszom:

  • Nekem nem tényező hogy nyitható-e vagy sem, nem nyitogatom őket, bent állnak a vitrinben
  • Az első resin modellemnél, vagyis az Evo Mercinél döntöttem el, hogy rámegyek erre a vonalra mivel egy műgyanta modell sokkal aprólékosabban kidolgozott mint egy fém, Sokkalta finomabban lehet formálni a gyantát mint egy fémet, bár lehet hogy ez csak az én véleményem de ezt én így tapasztaltam.
  • És persze nagyon sok esetben olcsóbbak mint egy die-cast vagyis fém modell, példának fel tudnám hozni az AutoArt féle 2.3 Cossworth-ot vagy a 190E 2.0, ha fel is raknak itthon Magyarországon hirdetésre egy ilyen modellt, 60-80e Forintnál olcsóbban nem lehet hozzájutni és itt még keveset is mondtam.

Elérkeztünk az egyik legnagyobb büszkeségemhez:

img_0934.JPG


img_0938.JPGA jól megszokott high quality, bordázott fényszórók, a foncsorozás tökéletesen kivehető, szépen illeszkedő ködlámpák, gyönyörű AMG szoknya, és eredeti krómozott csillag.

img_0940.JPG

img_0943.JPG

Itt összességében minden jól látható ami az AMG-re jellemző. Szélesített sárvédők, szoknyák, és a 80s évekre jellemző AMG (Penta) felnik.

img_0945.JPGMivel az Egyesült Királyságban, Angliában rótta az utakat, így természetesen jobb kormányos. A váltó kulisszán jól láthatóak a fokozatok, viszonylag arányos váltómarkolat, helyet kapott még a 190-es szériára jellemző kardánbox.

img_0954.JPG

img_0949.JPG

Itt jól látható az a bizonyos Spoiler, és a hátsó lökhárító ami igencsak igényesen megcsináltak.

img_0950.JPG

Egy avatatlan szem észre sem venné, de a spoilerbe is bele van gravírozva hogy AMG. 

img_0951.JPG

A mai posztom ennyi lett volna, remélem tetszett ha érdekel ez a téma akkor iratkozz fel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://modelautoworldbysteven.blog.hu/api/trackback/id/tr2515703700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása